Kalite ve Şikayet Politikamız

Kalite ve Şikayet Politikamız
►Bölgemizin kalkınması ve gelişmesi, üyelerimizin tüm beklentilerinin karşılanması için doğru, güncel, sevgi, saygı ve güven ortamında,
mevzuata uygun olarak hizmet sunmak,
►Yeni gelişmelerin üyelerimize tanıtımını gerçekleştirip, daha ileri teknoloji uygulamalarına destek vermek,
►Faaliyetlerimizi sürekli iyileştirmek,
►Paydaşlarımızın şikayetlerini adil, tarafsız objektif ve mali yükümlülük getirmeden incelemek,
►Kurumsallaşmayı başarmış, üye memnuniyetini sağlayan, modern öncü bir Oda olmaktır.

Kalite ve Şikayet Politikamız

Mut Ticaret ve Sanayi Odası Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Devam etmeniz halinde, kabul etmiş olursunuz.

Tamam
Whatsapp ile İletişime Geç